Prinsessan På Ärten

Natt

Publicerad 2015-03-20 03:08:25 i Allmänt,


Känner mig riktigt pigg.. ;) Nattpassen sätter sina spår!!
Idag satt jag ute en stund med min granne J. på gården i solen och prata lite. Sen gick jag ner och handla lite nya blommor till våra ytterkrukor. I min lilla värld så skulle jag och Mollie i solen plantera dom idag, men det verkar bli regn hela helgen! Lite typiskt!! 

Ola har varit i Skövde hela dagen och Tobbe fick tårta med laget på GAIS gården igår efter vinsten i onsdags. Nu är de vidare i svenska cupen! Här ( http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/0/9576C953556DFF2EC1257E0D005B5EA4 ) är en länk till intervjun.
Var uppe och tittade på Skatås. 

Idag fredag så blir det myskväll enligt Mollies önskemål ! Lördag ska Gais möta Elfsborg, så då åker vi upp och tittar om vi får möjlighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

**Majsan & Mollan**

Har inför 2009 tänkt förlora mitt sista baby-hull, och varför inte låta vänner & främlingar ta del av min "kamp". Sedan får ni ju då också stå u med vardags & barn snack.. ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela